Friday 26 January 2018

Bagan Serai Destinasi Pertama Pemuda BN


Mulai Sabtu ini, pemuda BN akan memulakan siri Jelajah Briged Gempur 2314 sebagai persiapan awal menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14).

Setiausahanya, Datuk Muhammad Sahfri Ab Aziz berkata Perak menjadi negeri pertama dikunjungi  dalam majlis yang bakal berlangsung di Stadium Mini Bagan Serai.

Katanya, Briged Gempur 2314 sedang mempersiapkan diri dan parti secara keseluruhan bagi memenuhi sasaran BN memenangi dua pertiga kerusi parlimen.

“Sasaran ini bukanlah sesuatu yang mudah tetapi tidak mustahil, berdasarkan keupayaan sayap-sayap Pemuda komponen BN mendekati serta memenangi hati para pengundi selama ini melalui pelbagai program yang dirancang,” katanya dalam kenyataan.

Pelancaran majlis itu dijadual disempurnakan oleh Menteri Besar Perak, Datuk Seri Zambry Abd Kadir bersama Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin yang juga Pengerusi Pemuda BN.

Antara program yang dirancang semasa pelancaran ialah pertandingan bola keranjang tiga sebelah, bola sepak jalanan tiga sebelah, permainan video FIFA 2018, BMX Challenge dan cabutan bertuah.

0 comments:

Post a Comment